– Toget er ikke gått for å diskutere stasjonsplassering i Moss

En god stasjon er nyttig når man må vente på toget

En god stasjon er nyttig når man må vente på toget

Til Moss Avis i dag sier samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen (Frp) at «toget har ikke gått for å diskutere disse tingene. Såpass langt perspektiv har vi på dette, og jeg kan ikke se at det er rett som Irene Johansen (Ap) har sagt, at dette setter prosjektet i fare.

– Så du ser ikke bort fra at det kan bli en utredning av sentrumsalternativet?

– Jeg må forhøre meg litt om hva som er tenkt. Jeg vil ikke love noe, men jeg har en stor forståelse for prosjektet.

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

