Biler, matvarer og Klassekampen

Avisa Klassekampen fortsetter sitt økte opplagstall, med 7 % siste år, og ett tegn på økt utbredelse er, ifølge redaktør Braanen til NA Propaganda, at de nå også selger annonser for «bil- og matvarebransjen». Vi for vår del har alltid sett på disse som to svært forskjellige bransjer, men det fins likevel verre kombinasjoner… Uansett: Prøv Klassekampen gratis i 3 uker!

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: